Portu Riccu hè statu affettatu duramente da un recente uraganu, pruvucannu l'interruzioni generali di l'energia è una crescita di a dumanda di generatori portatili mentre i residenti scramble per assicurà fonti alternative d'electricità.
A tempesta, chì hà sbattutu l'isula di i Caraibi cù venti forti è piogge torrenziali, hà lasciatu circa a mità di e famiglie è di l'imprese di Portu Riccu senza putere, secondu i rapporti iniziali. U dannu à l'infrastruttura elettrica hè statu estensivu, è l'imprese di utilità stanu luttendu per valutà l'estensione completa di i danni è stabiliscenu un timeline per a risturazione.
In seguitu à l'uraganu, i residenti anu vultatu à i generatori portatili cum'è una vita vitale. Cù l'alimentarii è altri servizii essenziali affettati da l'interruzioni di energia, avè accessu à una fonte affidabile d'electricità hè diventatu una priorità per parechji.
"A dumanda di generatori hè cresciutu dapoi u colpu di l'uraganu", hà dettu un pruprietariu di una ferreteria locale. "A ghjente cerca ogni modu per mantene e so case alimentate, da a refrigerazione di l'alimentariu à a carica di i so telefoni".
L'aumentu di a dumanda ùn hè micca limitatu à Portu Riccu solu. Sicondu a ricerca di u mercatu, u mercatu globale di generatori portatili hè prughjettatu di cresce da 20 miliardi in 2019 à 25 miliardi per u 2024, alimentatu da l'aumentu di l'interruzioni di energia in relazione à u clima è a dumanda di alimentazione ininterrotta in i paesi sviluppati è in via di sviluppu.
In l'America di u Nordu, in particulare in regioni cum'è Portu Riccu è Messicu chì anu sperienze frequenti taglii di energia, i generatori portatili 5-10 kW sò diventati una scelta populari cum'è fonti di energia di salvezza. Questi generatori sò adattati per l'usu residenziale è di i picculi imprese, chì furnisce abbastanza putere per gestisce l'apparecchi essenziali durante l'interruzioni.
Inoltre, l'usu di tecnulugii innovatori cum'è microgrids è sistemi di energia distribuita hè guadagnatu trazione cum'è un mezzu per rinfurzà a resilienza contr'à eventi climatichi estremi. Tesla, per esempiu, hà dimustratu a so capacità di implementà rapidamente pannelli solari è sistemi di almacenamentu di batterie per furnisce l'energia d'emergenza in e zone colpite da disastru cum'è Portu Riccu.
"Videmu un cambiamentu di paradigma in a manera di avvicinà a sicurità energetica", hà dettu un espertu di energia. "Invece di s'appoghjanu solu nantu à e reti elettriche centralizzate, i sistemi distribuiti cum'è i microgrids è i generatori portatili diventanu sempre più impurtanti per assicurà un fornimentu di energia affidabile durante emergenze".
Siccomu Portu Riccu cuntinueghja à affruntà cù e conseguenze di l'uraganu, a dumanda di generatori è altre fonti di energia alternativa hè prubabile di mantene alta in e settimane è i mesi à vene. Cù l'aiutu di tecnulugii innovatori è una cuscenza crescente di l'impurtanza di a resilienza energetica, a nazione isulana pò esse megliu preparata per affruntà e tempeste future.
Tempu di Postu: Settembre-06-2024