Uraganu Hits Liberia, impegnà a dumanda di l'elettricità

A liberia hè stata fatta da un uraganu devastante, chì causa diffusione di u putere è un incrementu significativu di l'elettricità cum'è residenti luttanu per mantene servizii di basa.

L'uraganu, cù i so viti fiere è pastori torrentali, ha danatu a infrastruttura elettrica elettrica Elettrica, Leavenghjendu parechje case è imprese senza putenza. L'inpressu di a tempesta, a Demiglia di L'elegetetia hà saputu à e persone cercanu di potenza apparenze essenti purificate cum'è e frigorifiche, luci, è i dai dispunibuli.

L'imprese di u guvernu liberani è l'utilità sò travagliendu intornu à l'orologio per valutà i danni è restaurà u putere più prestu pussibule. Tuttavia, a scala di a distruzzione hà fattu u compitu gavinendu, è parechji residenti sò in cunfurmità nantu à e fonti d'energia alternattivi piace i generari portatori è pannelli solaribili

«L'uraganu hè statu un solu setback per u nostru settore d'energia", disse chì un ufficiale di u gigliu. "Femu tuttu ciò chì pudemu di restituisce u putere è assicuratevi chì i nostri citadini anu accessu à i servizii chì anu bisognu."

Cumu a liberia cuntinua à grapple cù i dopuultori di l'uraganu, a dumanda di l'electricicità hè speranza di l'elettricità ci hè assai. A crisa mette in risalsu l'impurtanza di investisce in sistemi energetichi resilienti chì ponu ritruvà eventi climatichi è assicurà una alimentazione affidabile per tutti.


Tempu post: SEP-06-2024