Cum'è u generatore di diesel pò esse affettatu da disastri naturali, cum'è inundazioni è tempesta di piova, è limitatu da a struttura, u generatore ùn pò micca esse cumpletamente impermeabile. Se ci pò esse acqua o impregnazione à l'internu di u generatore, e misure necessarie sò pigliate.
1. Ùn fate micca u mutore
Scollegate l'alimentazione esterna è a linea di cunnessione di a bateria, è ùn fate micca u mutore o pruvate à vultà u crankshaft.
2. Verificate u flussu di l'acqua
(1) Verificate s'ellu ci hè acqua scaricata da i cumpunenti di drenaje di u pipeline di scarico (a parte più bassa di u tubu di scarico o u silenziatore).
(2) Verificate s'ellu ci hè acqua in a carcassa di u filtru d'aria è se l'elementu di u filtru hè immersu in acqua.
(3) Verificate s'ellu ci hè acqua à u fondu di l'alloghju di u generatore.
(4) Verificate se u radiatore, u fan, l'accoppiamentu è altre parti rotanti sò bluccati.
(5) S'ellu ci hè carburante, carburante o fuga d'acqua fora.
Ùn lasciate mai chì l'acqua invadi a camera di combustione di u mutore !
3. Inspezione ulteriore
Sguassate u coperchiu di a camera di bilanciu è osservate s'ellu ci hè acqua. Verificate l'insulazione / a contaminazione di l'avvolgimentu di u generatore.
Bobinamentu di u stator principale: a resistenza minima d'insulazione à a terra hè di 1,0 m Ω. Rotor d'excitazione / rotore principale: a resistenza minima d'insulazione à a terra hè di 0,5 m Ω.
Verificate l'insulazione di u circuitu di cuntrollu è u circuitu di output. Detect u modulu di u pannellu di cuntrollu, diversi strumenti, u dispusitivu di alarme è l'interruttore di partenza.
4. Metudu di trattamentu
Quandu hè ghjudicatu chì ùn ci hè micca acqua in a camera di combustione di u mutore di u generatore è l'insulazione risponde à i requisiti, u generatore pò esse cuminciatu.
Eseguite tutte l'ispezioni prima di principià, cumpresu di drenà l'acqua accumulata in u tank di carburante. Accende gradualmente u sistema elettricu è osservate s'ellu ci hè qualchì anormalità.
Ùn avviate u mutore in continuu per più di 30 seconde. Se u mutore ùn pò micca piglià u focu, verificate a pipeline di carburante è u circuitu elettricu è riavvia dopu unu o dui minuti.
Verificate se u sonu di u mutore hè anormale è s'ellu ci hè un odore peculiar. Verificate se a visualizazione di l'instrumentu elettricu è u schermu LCD sò rotte o pocu chjaru.
Observe attentamente a pressione di carburante è a temperatura di l'acqua. Se a pressione o a temperatura di u carburante ùn cumpone micca e specificazioni tecniche, chjude u mutore. Dopu a spegnimentu, verificate u livellu di carburante una volta.
Quandu ghjudicà chì u mutore pò esse inundatu è l'insulazione di u generatore ùn risponde micca à i requisiti, ùn riparate micca senza autorizazione. Cercà l'aiutu di ingegneri prufessiunali di u fabricatore di generatori. Queste opere includenu almenu:
Eliminate a testa di u cilindru, sguassate l'acqua accumulata è rimpiazzà u carburante lubricante. Pulite l'avvolgimentu. Dopu a pulizia, aduprate l'asciugatura statica o l'asciugatura in cortu-circuit per assicurà chì a resistenza d'insulazione di u bobinamentu ùn hè micca menu di 1m Ω. Pulite u radiatore cù vapore à bassa pressione.
Tempu di post: Jul-07-2020